GRATIS verzending vanaf €75 | Min. bestelbedrag €15

Garantie en klachten

Wij creëren onze Lovables sieraden met veel zorg en aandacht en vinden klanttevredenheid zeer belangrijk. Zorg ervoor dat je jouw Lovables sieraden op de juiste manier verzorgt, zie gebruiksadvies. Heb je ondanks het opvolgen van ons gebruiksadvies toch een klacht over een artikel? Mail ons dan zo spoedig mogelijk na ontvangst van uw bestelling en uiterlijk tot 2 maanden na levering van uw Lovables op info@lovablesbyliza.nl. Wij zullen onze uiterste best doen om tot een goede oplossing te komen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om een  geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op www.ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het  vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Waar ben je naar opzoek?

Winkelwagen